czwartek, 27 października 2022

Strategie SEO

W tym blogu zbadamy niektóre z technicznych wdrożeń SEO, które możesz wykorzystać dla swojej witryny przed, w trakcie i po kampanii budowania linków, aby zoptymalizować wydajność i długoterminowy wpływ każdej kampanii. Pozwolą one zwiększyć krótkoterminową wydajność i zbudować trwałe korzyści ze skoncentrowanego wybuchu zainteresowania marką i uwagi.

Zbuduj swoją strategię wokół zatrzymania nowych użytkowników

Podejmując kampanię link buildingu, warto pamiętać, że duża część ruchu, który wygenerujesz, będzie pochodzić od pierwszych użytkowników. Użytkownicy ci są mniej skłonni do czekania na wolno ładujące się treści i mniej prawdopodobne, że powrócą, jeśli nie zrobisz dobrego wrażenia. Niezależnie więc od tego, czy Twoja kampania jest PR-owym naciskiem na markę, strategią opartą na treści czy czymś pomiędzy, warto zainwestować w solidne techniczne zaplecze SEO, które pomoże użytkownikom połączyć się z Twoją marką i zaangażować się w nią na długie lata. Aby jak najlepiej wykorzystać ruch w kampanii, upewnij się, że użytkownicy mogą płynnie łączyć się i angażować w Twoją witrynę z różnych kanałów i źródeł. Twoje priorytety SEO powinny być szeroko podzielone na zadania, które zachęcają do dzielenia się z innymi, stwarzają możliwości dla zysków SEO w całej witrynie i maksymalizują rentowność kampanii jako części szerszych działań marketingowych. Poznajmy taktykę SEO, którą możesz wykorzystać do optymalizacji i poprawy wyników kampanii link buildingu. W ramach swojej kampanii powinieneś dążyć do:

-Zwiększenie shareability poprzez szybsze ładowanie strony i bardziej spójne wyświetlanie dla przeważnie mobilnej publiczności, która odkrywa Twoje treści poprzez kanały social media.

-Zwiększenie szans na korzyści SEO dla całej witryny poprzez optymalizację linkowania wewnętrznego, poprawę wskaźników E-A-T oraz on-page SEO ze stron docelowych.

-Optymalizacja pod kątem rentowności kampanii poprzez poprawę śledzenia, integracji kanałów i planowania długoterminowego ruchu linków.

-Optymalizacje oparte na retencji, oprócz tego, że są świetne dla użytkowników, są efektywne w zarządzaniu, ponieważ mogą być zaplanowane i wdrożone z dużym wyprzedzeniem w stosunku do głównych kampanii. Można je również zastosować do każdego rodzaju kampanii link buildingu i współpracują z podstawowymi taktykami zarządzania backlinkami.

Przygotuj podstawy dzięki audytowi linków zwrotnych

Przed podjęciem pracy mającej na celu pozyskanie nowych backlinków należy przeprowadzić audyt backlinków w celu uzyskania użytecznych danych dotyczących ilości istniejących backlinków oraz jakości osób odsyłających.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kim jest specjalista SEM?

 W świecie marketingu cyfrowego specjaliści ds. marketingu w wyszukiwarkach (SEM) odgrywają kluczową rolę w kierowaniu ukierunkowanego ruchu...