czwartek, 27 października 2022

Planowanie kampanii SEO

Na etapie planowania kampanii, popularne treści zidentyfikowane w audycie mogą dostarczyć strategicznych spostrzeżeń na temat rodzaju treści, które będą dobrze odbierane przez istniejących odbiorców i sieci. Ogólna ilość linków da ci wartościowe punkty odniesienia dla oceny wydajności kampanii, a jakość i rozmieszczenie twoich linków przychodzących pomoże twojemu zespołowi ustalić cele, które odsyłacze, strony docelowe i anchor text dadzą ci najwięcej korzyści.

Użyj narzędzia do audytu backlinków, aby dowiedzieć się:

Ile zewnętrznych witryn linkuje do Twoich stron?

Które strony zewnętrzne linkują do Twoich stron?

Jaka jest jakość profilu backlinków stron zewnętrznych?

Które strony posiadają istniejące zewnętrzne backlinki?

Które backlinki zostały zidentyfikowane jako "błędy docelowe", ponieważ kierują do stron 404?

Które backlinki kierują do stron 301?

Dlaczego powinieneś naprawić błędy nawigacji backlinków?

Powinieneś naprawić błędy backlinków do 301 i 404, aby odzyskać wartość linków i zbudować rozmach przed kampanią. Kiedy ruch dociera do witryny poprzez link przekierowania 301, możesz stracić pewną wartość PageRank z tego połączenia i otrzymać prawie zerową wartość PageRank z linków wskazujących na stronę 404. Naprawa tych linków przywraca te połączenia i może pomóc zwiększyć organiczne wyniki stron docelowych Twojej kampanii poprzez poprawę ogólnego autorytetu domeny.

Te ulepszenia zmniejszają również czas połączenia użytkownika i poprawiają dane śledzenia. Narzędzia takie jak Google Analytics mają trudności z przypisaniem oryginalnego źródła kliknięcia, co często prowadzi do błędnego przypisania ruchu odsyłającego jako bezpośredniego - co jest mniej niż pomocne dla marketerów, którzy chcą wiedzieć, kim są ich najlepiej działający odsyłacze.

Jak należy naprawiać błędy w nawigacji linków zwrotnych?

Podczas procesu regeneracji linków, będziesz chciał zaktualizować linki do najlepszego możliwego nowego adresu URL. Aby poprawić wartość linków, które już posiadasz, wykonaj te działania:

Przypisz przekierowania 301 do wszelkich "błędów docelowych" backlinków, które przechodzą na strony 404. Przypisując nową stronę, staraj się dopasować do niej treści podobne do siebie. Stary link do strony o "butach" nie powinien być przekierowany na stronę o "rekinach", powinien przejść na stronę, która również jest o butach.

Upewnij się, że wszystkie istniejące 301 są linkami do miejsca docelowego. Tam, gdzie to możliwe, łańcuchy przekierowań powinny zostać usunięte, aby zachować jak największą wartość linków, zmniejszyć zapotrzebowanie na serwer i zoptymalizować budżet na indeksowanie.

Tam, gdzie masz kontrolę nad stroną linkującą - na przykład na profilach społecznościowych, listach katalogowych, wewnętrznych stronach projektu lub stronach partnerskich - zaktualizuj wszystkie linki 301 lub 404 do odpowiedniego adresu 200 URL. Jest to coś, co jest często pomijane, ale jest to powszechne dla stron, które niedawno przyjęły HTTPS mieć stary link HTTP na swoich profilach społecznych i listingach. Możesz i powinieneś zaktualizować te.

Poprawa tych linków ułatwia boty do indeksowania i indeksowania witryny, poprawia szybkość połączenia użytkownika i daje więcej spójności dla komunikatów marki przed rozpoczęciem działań zewnętrznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kim jest specjalista SEM?

 W świecie marketingu cyfrowego specjaliści ds. marketingu w wyszukiwarkach (SEM) odgrywają kluczową rolę w kierowaniu ukierunkowanego ruchu...